Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~tottori | użytkownik

imię i nazwiskoNatalia **** adrespoznan zarejestrowany10.04.2005 @19:40:22 ostatnio na stronie11.10.2011 @18:11:33



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6651771
digarty3 komentarze2149 posty na forum0

komputer / sprzęt
a bo ja sie znam na tym :P

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Azazyl    17.12.2005 @09:03:26
szkoda ze tak wyszło...
~Azazyl    16.12.2005 @18:12:52
skoro tak uwazasz ...
~Azazyl    15.12.2005 @20:40:28
zero kontaktu itpe ..
~Azazyl    15.12.2005 @19:33:54
o zesz Ty fajna fota szkoda tylko ze o mnie zapomnialas
~martaa16    15.12.2005 @15:28:30
no i twoj komentarz oraz moje zdjecie szlag trafil :P
_______
'always in my heart..'
[*]
^Martastokrotka    15.12.2005 @00:32:46
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
~martaa16    14.12.2005 @22:04:22
dz za komentarz
_______
'always in my heart..'
[*]
^Martastokrotka    14.12.2005 @16:52:59
dzieki mycho za wsparcie
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
~Aleksandra1    13.12.2005 @23:24:01
Dzieki slonko
_______
Tak pięknie wiatr układa piach, tam gdzie nas nie ma...
~TROOPER    10.12.2005 @13:40:44
dziekuje
~kornik2004new    05.12.2005 @12:52:46
dzięki za komenta. pozdrawiam
_______
KORN !!!!!
~mxc    27.11.2005 @21:10:01
a wlasnie ze nieee maaa :P
~ShenKun    27.11.2005 @20:47:05
Właśnie wpadłem obcenić wierszyk ale już go nie ma
_______
ACHTUNG !!! Bevor du meine Gemäldegalerie besuchst, nehme den Kontakt mit dem Arzt oder Aphotheker auf.
~avv    26.11.2005 @23:39:34
=)
_______
Zdejm kapelusz bedziemy uprawiac milosc francuska
~Azazyl    25.11.2005 @18:36:37
ojoj jakies problemy techniczne :> ? czekam czekam na wierszyk
~xmanio    25.11.2005 @16:19:10
to czekam na niego
_______
__________
Aww take me back to the start !

^Martastokrotka    25.11.2005 @15:55:50
hyhy.
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
~xmanio    25.11.2005 @12:57:48
czekam dalej na Twoja poezje
pozdrofka
_______
__________
Aww take me back to the start !

~manhunt    25.11.2005 @02:42:13
No i gdzie ten obiecany wiersz?
+FIHU    24.11.2005 @23:32:38
Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego misia na zimne dni
_______
To co się dzieje, naprawdę nie istnieje
Zapraszam do czytania poezji http://wierszolandia.pl
^Martastokrotka    24.11.2005 @22:40:43
nie widze wierszyka;>...
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
~katsumoto    24.11.2005 @22:35:12
dziekuje bardzo za ladny wierszyk, tego akuratpo3ebowalem, trafilas w dobry moment. Twoj wiersz postawil mnie na nogi bo zaczynalem juz watpic w zycie. Wszystko zaczelo sie momentalnie walic i ngle ten Wiersz. Gdy go przeczytalem pare razy zrobilo mi sie duzo przyjemniej, dziekuje ze chociaz Ty mnie pocieszylas
PAPA, mozesz na mnie liczyc, mam wdl. Ciebie dlug
~katsumoto    22.11.2005 @19:59:03
ooo! dziekuje za komenta tego Harleja! milo mi
chetnie zobaczyl bym kiedys jakies Twoje prace, moge liczyc ze jak sie takowe pojawia to dasz mi znac?
~ASP1S    17.11.2005 @16:39:24
Dzięki za komentarz Masz ciekawą galerię
+FIHU    15.11.2005 @22:27:33
Hey Hey
Na te zimne dni to mogła byś przyjśći mi łapki ugrzać albo w ogóle całego a nie tlyko pozdrówka
A u mnie nic ciekawego, siedze w domu, nie pracuje, nie chce mi sie studiować i... mysle czy nie wyjechać, ciagle o tym mysle, zobaczymy czy mi wyjdzie.

Pozdrawiam
_______
To co się dzieje, naprawdę nie istnieje
Zapraszam do czytania poezji http://wierszolandia.pl
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 27 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt